سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دستگاه ضبط مکالمات تلفن | برای شرکت ها و سازمان ها

درباره ما
شرکت موج آفرینان کویر ارائه دهنده دستگاههای ضبط مکالمات تلفنی به مشاغل، شرکت ها، هتل ها، سازمانها ی دولتی و ارگان های نظامی
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 32498



1- ابتدا محصول مورد نظر را در وبسایت دستگاه ضبط مکالمات تلفن شرکت بررسی کرده و درصورت نیاز با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

2- روی لینک خرید از طریق پورتال فروش شرکت کلیک کرده و مراحل خرید را دنبال کنید تا صورتحساب شما به صورت اتوماتیک صادر شود. سپس صورتحساب خود را می توانید به صورت آنلاین (از طریق کارت های عضو شتاب) و یا ثبت فیش واریزی بانکی پرداخت کنید.

نحوه ارسال دستگاه برای شهروندان تهرانی به صورت ارسال با پیک یا دریافت دستگاه به صورت حضوری و برای هموطنان دیگرمان در شهرستان ها به صورت ارسال با پست پیشتاز می باشد. شایان ذکر است سیستم پرداخت در محل، که طی قراردادی با شرکت رهنما (pardakht.com) بسته شده به دلیل تخلف شرکت رهنما در انجام مفاد قرارداد ازجمله تاخیر در ارسال مرسولات، تاخیر در واریز مطالبات به حساب شرکت و نیز عدم تعهد به اصول مشتری مداری، کنسل شده و فعلا تنها از روش های بالا می توانید محصولات شرکت را سفارش دهید.

گارانتی هر دستگاه به نام خریدار در پورتال ثبت می شود و اطلاعات و پشتیبانی فقط به خریدار که در پورتال آنلاین ثبت شده داده می شود.

این شرکت تلاش کرده است تا اکثر محصولات (دستگاه ضبط صدا و دستگاه ضبط تلفن) را با مناسب ترین قیمت ممکن (در اکثر محصولات تضمین پائین ترین قیمت در سطح کشور) در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد و در این راستا قیمت های درج شده حاصل تصمیم گیری هیئت مدیره بوده و قائدتا غیر قابل تغییر هستند.

روش های ارسال مرسولات:
1- از طریق اداره پست به صورت پیشتاز (سراسر کشور)
2- از طریق شرکت تیپاکس و ایران پیام و میهن تور (نمایندگان این شرکت ها در سراسر کشور)
3- شرکت مسافربری آرش (فقط قم اصفهان)
4- از طریق انبارتوشه ترمینال آرژانتین (سراسر کشور)

شماره تماس: 09122534550 - 02126110321




موضوع مطلب : ضبط مکالمات تلفن

         نظر بدهید
سه شنبه 85 مرداد 24 :: 9:26 صبح
شرکت موج آفرینان کویر